середу, 5 квітня 2023 р.

Я мріяла, що в Україні мене почують

4 квітня 1953 року народилася оперна і блюзова американська співачка українського походження, популярна виконавиця українських народних пісень – Квітка Цісик.

До 70-річного ювілею співачки у бібліотеці пройшов вечір пам’яті «Я мріяла, що в Україні мене почують». Згадати легендарну українку та насолодитися її неповторним співом у читальній залі бібліотеки зібралися члени клубу «Сузір’я». Бібліотекарка Світлана Могорит розповіла про цікаві факти з життя співачки, її непростий шлях до успіху та про родину, яка на чужині зуміла зберегти любов до української мови і пісні.
Розповідь супроводжувалася показом фотослайдів та відеозаписів інтерв’ю з Квіткою Цісик. Та найбільше емоцій та захоплення викликали відомі пісні у її виконанні: «Два кольори», «Я піду в далекі гори», «Журавлі», «Де ти тепер». Також Світлана Василівна порекомендувала книгу Романа Горака «Журавлі відлетіли…», яка містить есеї про Квітку Цісик та її рід.
Квітка Цісик прожила коротке, але наповнене любов’ю до України життя. Спів для неї був, як повітря, можливість виговоритися, відмолитися піснями за Україну.

Немає коментарів:

Дописати коментар