четвер, 7 квітня 2022 р.

Будьте здорові


7 квітня, щорічно відзначають Всесвітній день здоров'я. Цього дня було засновано Всесвітню організацію охорони здоров'я (ВООЗ)  Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято,з метою підкреслення важливості здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я - це не тільки відсутність хвороб. Це - гармонія людини в соціумі, гармонія з навколишнім світом. Згідно з даними вчених, здоров'я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% -соціальними й природними умовами життя, 10% становить спадковість. Гіппократ стверджував, що діяльність людининерозривно пов’язана з її хворобами. А здоровий спосіб життя був актуальним, як у стародавньому світі, так і сьогодні. Це одна з умов збереження і зміцнення здоров'я. Тож всіх зі святом, будьмо здорові!

Цікаві факти: Термін «здоровий спосіб життя» стали вживати з 1989 року. Дане поняття було запропоновано фармакологом І. Брехманом. Найсприятливішим місцем на землі, з точки зору здоров'я і довголіття, є острів Окінава, розташований в Японії. Середня тривалість життя остров'ян становить 78 років у чоловіків і 86 років у жінок. На даний момент на острові Окінава живе 450 осіб, яким понад 100 років.


Немає коментарів:

Дописати коментар