вівторок, 29 вересня 2020 р.

Бабин Яр. Голосами

29 вересня Україна вшановує пам’ять жертв Бабиного Яру. Про цю трагедію написано і сказано багато. У 2017 році українська поетеса Маріанна Кіяновська видала збірку віршів "Бабин Яр. Голосами". Цього року вона стала лауреатом Шевченківської премії. Кожен із віршів постає таким собі монологом однієї з жертв трагедії в Бабиному Яру. (пунктуація авторська)

                 
     * * *
я виживу і стану просто татом
таким як мій або як тато раї
у мене буде пряників багато
я буду татом тато не вмирає
у мене будуть діти я і йоня
і буде два чи три автомобілі
і буде шрам великий на долоні
і голубник і навіть миші білі
і буде мама ніжна і ласкава
із ніжними і теплими руками
я виживу бо я не маю права
померти тут в цій ямі сам без мами.

Немає коментарів:

Дописати коментар