Тиждень, як
відлік часу, відіграє особливу, властиву лише йому роль у повсякденному житті
людей. Поняття семиденного тижня згадується у Біблії. З прийняттям християнства
тижневий відлік прийняв назву седмиці. Народна ж назва – тиждень, тобто «Тий же
день», що й сім днів тому. Знайомство з історією виникнення відліку часу члени
клубу «Сузір’я» розпочали з фольклорних і пісенних замальовок, просякнутих
народним гумором, як наприклад, відома співанка «Ти казала: прийдеш, прийдеш…».
Завідуюча бібліотекою Катерина Волинець нагадала присутнім народне
розшифрування назв днів: понеділок – перший день по неділі, вважався важким і
тому не варто було починати нових справ. Вівторок – початків сорок, другий («вторинний»).
Середа – середина тижня, а четвер і п’ятниця – відповідно четвертий і п’ятий
дні. Натомість субота, на думку
дослідників, походить з давньоєврейського «шабат» – нетрудовий (вихідний) день,
а звідси й «шабаш». Завершується тиждень неділею, яка, як відомо, не для діла.
Учасники заходу переглянули кадри відомих фільмів «Після дощику вчетвер», «Доживемо
до понеділка», а також відеокліпи відомих естрадних виконавців. Книголюби познайомилися з книгами даної тематики на книжковій
виставці «Світло семи днів».
«Тиждень мій
– світло семи днів» – ці слова відомого мислителя Данила Заточника стали
епіграфом до книги популярного українського письменника Мирослава Дочинця «Світло семи днів».
Маленькі історії для душі, зібрані у цьому художньому виданні, наповнені світлом
наших днів і трудів, нашими мріями, турботами, перемогами і звершеннями. Мудрі
слова письменника прозвучали для присутніх як щире побажання:
Стрічаймо
день.
Приймаймо
день.
Набуваймося
в дні.
Наповнюймо
день собою.
Бережімо в
собі день.
Живімо день
за днем…
Немає коментарів:
Дописати коментар