пʼятницю, 27 квітня 2018 р.

Я пісню виняньчив для вас

2 травня виповнюється 80 років від дня народження заслуженого працівника культури України, композитора, члена Президії Українського Фонду культури Анатолія Івановича Кульчицького. Анатолій Іванович є давнім другом бібліотеки, постійним учасником творчих зустрічей , вечорів поезії, головою журі конкурсів читців-декламаторів поезій відомих поетів України.
До ювілею Анатолія Івановича працівники книгозбірні підготували День інформації «Я пісню виняньчив для вас».
Для членів клубу «Сузір’я» була організована зустріч, під час якої ювіляр познайомив присутніх зі своєю творчістю, поділився планами на майбутнє, згадав своїх друзів – відомих поетів та письменників – Бориса Олійника, Ліну Костенко, Миколу Вінграновського, Павла Глазового тощо. А ще звучала пісня... Ніжна, щемна, яка наповнювала душу теплими спогадами про юність, перше кохання, материнську любов.
Для юних читачів бібліотекар Тетяна Сулейманова підготувала бесіду «Він піснею звеличує душу» із циклу «Видатні люди нашого краю». Працівник абонементу Ірина Люшинська підготувала для старшокласників виставку-портрет «Клич душі Анатолія Кульчицького», на якій були представленні численні книги ювіляра. В одній із них є вірш:
Я не тільки серцем щастя чую,
Я те щастя серцем навіть бачу,
Світлу мрію ним відполірую,
Щоб несла думки мої гарячі.
Нехай же клич душі і гарячі думки поета-пісняра ще довго зігрівають серця прихильників творчості Анатолія Івановича Кульчицького, а криниця його таланту ніколи не міліє.

Немає коментарів:

Дописати коментар