четвер, 13 квітня 2017 р.

Всі ми родом з дитинства



 (13 квітня 1906 року народилася українська дитяча письменниця та перекладачка Оксана Іваненко)
Письменниця Оксана Дмитрівна Іваненко — автор багатьох книжок: літературних казок, реалістичних оповідань і повістей, творець біографічних романів про життя і творчість класиків української літератури.
Письменниця згадувала: «Писати я почала дуже рано, як тільки вивчилася читати, а читала я з чотирьох років... На щастя, вдома ніхто не звертав уваги, що крім ігор «в ляльки», я дуже любила писати повісті. Псувала на своє писання безліч паперу, ... і в шість років вирішила видавати свій журнал. Він називався «Гриб». Мій журнал, правда, після кількох номерів «прогорів»... Але я продовжувала писати нескінченні повісті», уже навчаючись спочатку у гімназії, а потім у робітничій школі. У домі була хороша бібліотека. Улюбленими письменниками з перших кроків самостійного читання Оксанки стали Тарас Шевченко, Микола Гоголь, Г.Х. Андерсен. Така захопленість літературою, а ще більше розмаїтим дитячим світом і визначили майбутнє Оксани Іваненко як дитячої письменниці.

Немає коментарів:

Дописати коментар