пʼятницю, 27 травня 2016 р.

Лабіринти душі Олени Мартузаєвої

Нещодавно в бібліотеці відбулася творча зустріч наших читачів з місцевою поетесою Оленою Мартузаєвою. Бібліотекар Тетяна Сулейманова ознайомила присутніх зі збірками авторки «За гранью», «Контрасты», «Рука судьбы», «Лабиринты моей души», які присвячені єдиному сину, коханому чоловікові та найріднішій людині в світі мамі. У віршах, які звучали в авторському виконані, кожний присутній знаходив щось своє, потайне, яке проникало в серце і тривожило спогадами душу. 
Вірші Олени Мартузаєвої про любов і дружбу, святе і грішне, про прості і складні людські стосунки.
Після заходу всі охочі мали можливість придбати книги Олени Михайлівни з авторським підписом.
Я, приходя домой, снимаю маску,
Кладу ее в комод, беру другую ...
И окунаюсь в жизнь свою, как в сказку,
Где в разных лицах я себя рисую.
Перебираю маски, примеряю,
Рассматриваю трещинки на коже:
Вот в этой маске я тебя теряю,
А в этой друг без друга мы не можем.
А это что за маска? Я не знаю!
Какой красивый и печальный вид …
Я наклоняюсь ниже и вздыхаю:
На дне комода зеркало лежит.



Немає коментарів:

Дописати коментар