вівторок, 22 травня 2012 р.

Зустріч з піснею



Пісні, як люди,
 мріють і живуть,
 Пісні, як люди,
плачуть і сміються…
 Вони до нас
 з віків далеких йдуть
 І в душах наших
Щедро відгукнуться.
А.Кульчицький

         Члени клубу «Сузір”я» при академії пенсіонерів давно мріяли про зустріч з місцевим поетом композитором, заслуженим працівником культури України А.І.Кульчицьким. І ось 16 травня  ця зустріч  відбулася в нашій бібліотеці.  Творчий ужинок А.І.Кульчицького вагомий і щедрий. Окрім пісенних збірок, на його рахунку 5 вокальних циклів і понад 400 пісень,  створених переважно на власні вірші, 17 з них – про  рідне місто.
         Щирими оплесками  присутні вітали пісні «Клич душі», «Як вересень уже я золотий», «Криниця мого дитинства», «Небо України», «Я її знайду». Всі були  в захоплені  від пісень на вірші С.Єсеніна, також сподобалась пісня Анатолія Івановича «Я хмельной  есенинской строкой». Анатолій Іванович  зізнався, що в нього три жінки: перша – це його дружина Олена Василівна, друга – це пісня, а третя – це культура. І,  як член Президії  Українського фонду культури, Анатолій Іванович розповів про свою роботу у фонді, про голову фонду Бориса Олійника, про їхні зустрічі. Цікавою була розповідь про багаторічну дружбу з видатним письменником і кінорежисером, класиком української літератури Миколою Вінграновським. На закінчення зустрічі А. І. Кульчицький подарував бібліотеці свою книгу «212 світанків з Миколою Вінграновським».
         Задоволені і захоплені зустріччю, члени академії побажали Анатолію Івановичу міцного здоров’я та ще багато нових творчих ідей. 

                                                                                      Т.І.Сулейманова




                                                          






Немає коментарів:

Дописати коментар