середу, 20 січня 2016 р.

Не сперечатимусь: я син свого народу

Євген Филимонович Маланю́к — український письменник, культуролог-енциклопедист, публіцист, літературний критик.

Мій ярий крик, мій біль тужавий,
Випалюючи ржу і гріх,
Ввійде у складники держави,
Як криця й камінь слів моїх.        


Маланюк Є. Вибрані твори / Євген Маланюк. – Х. : Ранок, 2009. – 288 с. – (Українська муза).

Дане видання творів Є.Маланюка включає тексти поета різних років. Видання розраховане на широке коло поціновувачів українського слова.

Не сперечатимусь: я син свого народу —
Сліпця відвічного, каліки і раба,
І, мабуть, таки так, що образ Квазімодо
Із образів усіх найбільш мені б припав

Маланюк Є. Невичерпність : поезії, статті / Євген Маланюк. – К. : Веселка, 1997. – 318 с.
                                                                              Пропонована збірка має на меті якнайповніше познайомити читача (передусім молодого) з творчістю видатного сина України. Друкуються вірші з щоденників Є. Маланюка, фотографії з родинного архіву.

 Гноблять, калічать, труять рід,
Ворожать, напускають чари,
Здається, знищено вже й слід,
Лиш потурнаки й яничари.
 І ось — Стефаник і Куліш,
Ось — Коцюбинський, Леся — квіти
Степів страждальної землі,
Народу самосійні діти!
А то підземна загуде
Вулканом націй ціла раса —
І даром Божеським гряде
Нам Прометеїв дух Тараса.                                                                                                             

Немає коментарів:

Дописати коментар