пʼятницю, 1 листопада 2019 р.

"Сузір'я" в гостях у "Сузір'я"



На зустріч з клубом "Сузір'я" академії пенсіонерів до бібліотеки завітали члени Сквирського літературного об’єднання з однойменною назвою - «Сузір’я» . Володимир Самойленко презентував дві нові книги «Нескінченна стежина» та «Твоя калина». Його вірші, наповнені душевною добротою, людяністю, викликали у присутніх емоційне піднесення, а гуморески і сатиричні твори – щирий сміх. Людмила Процюк-Щербатюк познайомила читачів з новою збіркою поетичних і прозових творів «Повертають лелеки додому», а Сергій Щербатюк доповнив розповідь дружини піснями-присвятами своїм батькам. Порадувала присутніх своїм співом заслужена діячка естрадного мистецтва України Юлія Хандожинська.
Слова вдячності гостям за цікаву зустріч висловили завідуюча бібліотекою Катерина Волинець, куратор клубу «Сузір’я» Тетяна Сулейманова і читачка Зінаїда Касяненко.

Немає коментарів:

Дописати коментар