середу, 15 червня 2016 р.

Нашого цвіту по всьому світу

Засідання клубу «Сузір’я» бібліотеки-філіалу №9 було присвячене творчості відомої білоруської письменниці Світлани Алексієвич, життєвий шлях якої розпочався в Україні.
«Це, можна сказати, сентиментальна історія, – згадує письменниця, – Мама – українка, батько – білорус, льотчик, офіцер. Моя українська бабуся завжди розповідала про Україну. Казала, що я повинна її любити. Від бабусі мені залишилося лише видання Шевченка».
Літературне знайомство розпочалося відеозаписом промови пані Світлани під час вручення їй Нобелівської премії про сумнозвісний період нашої історії, що зветься радянським.
Бібліотекар Тетяна Сулейманова розповіла присутнім про найбільш відомі твори письменниці.
«Я завжди пишу те, що мене зачіпає. Я б хотіла це зрозуміти, прояснити якісь речі. Адже коли я приходжу до людини, я не приходжу записати, як відома письменниця, а як людина, як сусідка в часі, й ми розмовляємо про війну, про життя, про старість, про відхід, ми разом роздумуємо про життя»,– ці слова Нобелівської лауреатки стали своєрідним запрошенням до розмови про вічні людські цінності: любов, дружбу, взаєморозуміння.
Читачі бібліотеки поділилися своїми враженнями про прочитані книги письменниці.

Немає коментарів:

Дописати коментар