четвер, 8 жовтня 2015 р.

Барвінкова Сквирщина Василя Скрида

Підготовка і вихід у світ кожної нової книги для автора надзвичайно визначна подія. Так, 7 жовтня, в нашій бібліотеці пройшла презентація нової книги Василя Скрида, провідного бібліотекаря Чубинецької бібліотеки-філіалу, що на Сквирщині. На премєру його четвертої книги «Барвінкова Сквирщина моя» прийшло дуже багато поціновувачів його творчості. Наші читачі знають і люблять його поезію, та Василь Іванович добре володіє і художнім прозовим словом. Образки, етюди, новели, які увійшли до збірки, вражають довершеністю, оригінальністю. Багато прозових творів закінчується трьома крапками. Автор залишає за читачем право дописати, додумати їх.






               Хризантеми

На осінній порожній клумбі.
Де від літа залишився щем,
Розцвіли почуттям мої любі
Білим цвітом кущі хризантем.
Розцвіли за три дні до Покрови,
За якою, бува, вже сніжить,
Біля Роставиці у лузі підкова
Першим льодом, як місяць блищить.
Не дай, Боже, так статися нині,
Що ж тоді мені з вами робить?
Помирати край вікон не кинеш,
А зірвати в букет то ж убить.
Як мені обминуть цю дилему
В переддень спроб підступних зими?
Хризантеми мої, хризантеми,
Чом ви пізно отак розцвіли?..
                 Рідний край

Де з дубами берізки повінчані
І ранкову росу пташка п’є,
А ромашками луки заквітчані, -
Тут минуло дитинство моє.
Там у лузі я з вітром змагався –
Хто хутчіш до містка добіжить.
В Роставиці прозорій купався,
Милувався, як сокіл летить.
І ловив я долонями сонечко,
Ще й на хмарці у мріях я плів.
А під хатою біля віконечка
Жасмин білий рясненько цвів.
Рахував роки свої веснами
І, вклоняючись низько житам,
Я в’язав снопи перевеслами
З того жита, що зветься життям.

Немає коментарів:

Дописати коментар